Maschere usa e gettapò esse adupratu solu una volta è ùn pò esse sterilizatu lavendu, cucinendu è altri metudi.
A maschera pò esse disinfettata cù un spray à l'alcol?
U novu Coronavirus hè solu da 0,08 micron à 0,1 micron, dunque una maschera medica dispunibile pò bluccà solu e particelle micca più chjuche di 3 micron.
Tuttavia, postu chì u novu Coronavirus ùn pò micca esiste solu o vulà, deve esse accumpagnatu da goccioline per furmà piccule particelle è attaccà si à a maschera. In generale, e particelle sò sopra à 4 micron, dunque a maschera pò esse bluccata.
Sè vo aduprate una maschera spray à l'alcol, u virus nantu à a superficia di a maschera pò esse tombu, ma u spray ùn pò micca infiltrà è ghjunghje à u virus in fondu. È l'alcol hà un'azione di volatilizazione, in u prucessu di volatilizazione, pò caccià l'umidità, l'umidità di e piccule particelle ùn avia micca, lascendu solu virus più chjuchi, quella maschera ùn pò micca bluccà, u virus hè prubabile d'invade quandu si respira.
A luce ultravioletta pò disinfettà una maschera?
I raggi ultravioletti sò un tipu di luce à onda corta, chì pò tumbà u novu Coronavirus. Tuttavia, i raggi ultravioletti ùn ponu micca penetrà in a maschera, è u virus in u stratu internu pò esse fora di portata. Dunque, s'ellu ùn ci hè veramente manera di utilizà una maschera di disinfezione ultravioletta, hè necessariu illuminà a superficia interna è esterna di a maschera.
U materiale spray di polipropilene fusu nantu à a maschera hè assai sensibile à a radiazione ULTRAVIOLETTA. Dopu avè ricevutu a radiazione ultravioletta, a struttura serà distrutta, vale à dì, ossidata è degradata, è e prestazioni di filtrazione saranu assai ridotte. À u listessu tempu, i raggi ultravioletti ponu causà danni à a pelle è à l'ochji, è hè difficiule per e persone di capisce a dosa di radiazione ultravioletta, dunque ùn hè micca cunsigliatu di fà cusì.
Ùn ci hè manera, a maschera pò esse trattata cusì:
Recentemente, u principale espertu di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie hà dettu chì s'ellu ùn ci hè veramente micca maschera, e maschere dispunibili ponu esse aduprate parechje volte. Benintesa, ùn lavate micca, cucinate, spruzzate alcolu, disinfettate cù UV è cusì.
Allora chì fate ?
Sè a maschera ùn hè micca sporca è bagnata, quandu ghjunghjite in casa, cacciatela è appenditela, o mette carta nantu à u bancone, fendu attenzione à piegà u latu di a museruola versu l'internu. Questu vi permette di aduprà una maschera parechje volte è di rimpiazzalla in poche ore.
Un tale approcciu seria ancu impussibile in tempi d'emergenza. In conclusione, ùn hè micca cunsigliatu di riutilizà e maschere dispunibili dopu a disinfezione.
Quali maschere sò contaminate è ùn ponu esse riutilizate ?
1. Portate una maschera è andate in un istitutu medicu; state in cuntattu strettu cù e persone chì anu sintomi di frebba è tosse, cuntatti stretti di coVID-19, osservatori medichi in casa, casi suspettati o cunfirmati;
2. A maschera hè inquinata da u sangue, u nasu, ecc., o diventa sporca o puzzolente;
3. Maschere usate o deformate (in particulare maschere dure).
In questi tempi, a maschera serà arrotolata direttamente in u bidone di a spazzatura dannosu, ùn pò esse riutilizata! In una parola, pruvate à ùn riutilizà e maschere dispunibili!
Quì sopra si tratta di l'usu di maschere dispunibili, spergu di aiutà vi! Semu prufessiunalifabbrica di maschere usa e getta, benvenuti à cunsultà per cumprà ~
Data di publicazione: 30 d'ottobre di u 2020


