U pp (polipropilene) soffiatu à fusione hè basatu annantu à a materia prima di polipropilene, aduttendu metudi reologichi cuntrullati per migliurà a liquidità di a resina è a distribuzione di u pesu moleculare, hà una prestazione stabile, stabilità è alta liquidità, bassu carbone, prutezzione ambientale, distribuzione stretta di u pesu moleculare, bassu cuntenutu di cenere, è cusì a caratteristica fina, pò secondu a dumanda di i clienti, pò pruduce a velocità di flussu di massa di fusione in una gamma di 300 ~ 1900 g / 10 min di materiale speciale soffiatu à fusione di polipropilene. Sottu a cundizione di alta temperatura è alta umidità, a prestazione di u produttu hè stabile, u pruduttu hè adattatu per u prucessu di stampaggio non tissutu à spruzzatura di fusione, hè a produzzione di prudutti non tissuti à spruzzatura di fusione di polipropilene di e principali materie prime, hà una prestazione di costu più elevata.
U materiale PP di polipropilene spray à fusione hè applicatu in u prucessu di pruduzzione di spray à fusione è hè adupratu cum'è materia prima di materiale non tissutu spray à fusione cù grandi vantaghji. Cum'è materiale di basa, u metudu di reologia cuntrullata è a tecnulugia avanzata di mudificazione di miscelazione sò aduttati per pruduce u materiale PP spray à fusione à fluidità ultra-alta cù una distribuzione di pesu moleculare stretta è uniforme.China Guangdong Huizhou Jinhaocheng non-woven fabric Co., Ltdhè un vechju fabricatore da più di dece anni, a pruduzzione ditissutu fusu soffiatuuniforme di rete, struttura morbida à spruzzatura di fusione.
U pannu spray fusu hè u materiale principale di a maschera. U pannu spray fusu hè fattu principalmente di polipropilene, è u diametru di a fibra pò esse finu à 1 ~ 5 micron. Cù parechji vuoti, una struttura soffice è una bona capacità anti-piega, a struttura capillare unica di a fibra ultrafina aumenta u numeru è a superficia di fibre per unità di area, in modu chì u pannu spray fusu abbia una bona filtrazione, schermatura, isolamentu è assorbimentu di l'oliu.
Data di publicazione: 14 dicembre 2020

