A materia prima per e maschere - tela non tessuta fusa | JINHAOCHENG

Chì sò e ragioni di a scienza di i materiali daretu à l'usu di diversi tipi dimaschereStendendusi più in là à l'equipaggiu di prutezzione individuale (PPE), chì materiali polimerichi speciali è prucessi di fabricazione sò implicati ?

Di chì materiale sò fatte e maschere ?

Perchè ci hè una tale differenza trà e diverse maschere ? Quandu scriveva, aghju apertu una maschera di carbone attivatu à quattru strati cumunemente aduprata in u laburatoriu per scopre cum'è hè dentru:

Cum'è pudemu vede, a maschera hè divisa in quattru strati. I dui strati più esterni sò dui materiali simili à tela, u stratu neru hè carbone attivatu, è l'altru hè densu, chì hè un pocu cum'è una salvietta. Piccula maquillaje dopu avè cercatu alcuni dati per capisce, in più di u mezu di u stratu di carbone attivatu, l'altri trè strati sò un tipu di materiale chjamatu tela non tessuta. A tela non tessuta (nome inglese: tela non tessuta o tela non tessuta) hè ancu chjamata tela non tessuta, chì hè fatta di fibre dirette o aleatorie. Hè chjamata tela per via di u so aspettu è di certe proprietà.

Ci sò parechji tippi di prucessi di fabricazione per i tessuti non tessuti, cumpresi u prucessu spunbonded, u prucessu di fusione à spruzzatura, u prucessu di laminazione à caldu, u prucessu di filatura è cusì. E fibre grezze chì ponu esse aduprate sò principalmente polipropilene (PP) è poliestere (PET). Inoltre, ci sò nylon (PA), fibra di viscosa, fibra acrilica, fibra di polipropilene (HDPE), PVC, ecc.

https://www.hzjhc.com/melt-blown-fabric-for-mask-jinhaocheng.html

Attualmente, a maiò parte di i tessuti non tessuti sò prudutti per mezu di u metudu spunbonded in u mercatu. Stu metudu forma un filamentu cuntinuu estrudendu è stendendu u polimeru, dopu u filamentu hè pusatu in una rete, è a rete di fibre hè poi ligata da sè stessa, ligame termicu, ligame chimicu o rinforzu meccanicu, in modu chì a rete di fibre diventa non tessuta. I tessuti non tessuti spunbonded sò faciuli da identificà. In generale, u puntu di laminazione di i tessuti non tessuti spunbonded hè in forma di diamante.

Un altru prucessu cumunu di fabricazione di tessuti non tessuti hè chjamatu agugliatura di tessuti non tessuti. U principiu di fabricazione hè di perforà ripetutamente a rete di fibre cù i bordi spinati è i bordi di a sezione triangulare (o altre sezioni). Quandu u spinatu passa per a rete, forza a superficia è u stratu internu lucale di a rete in a rete. A causa di l'attritu trà e fibre, a rete soffice originale hè cumpressa. Quandu l'agulla esce da a rete, i fili sò lasciati daretu da i spinati, cusì chì parechji di i fili si intriccianu in a rete è ùn ponu micca vultà à u so statu soffice originale. Dopu parechje volte di agugliatura, parechji fasci di fibre sò perforati in a rete di fibre, è e fibre in a rete si intriccianu trà di elle, furmendu cusì u materiale non tessuto di agugliatura cù una certa forza è spessore.

Ma i pori di i dui tessuti non tessuti sò troppu grandi per scopi medichi per isolà i virus à circa 100 nm.

Dunque, u stratu intermediu di a maschera chirurgica generale hè fattu di tela non tessuta per fusione spray. A pruduzzione di tela non tessuta spruzzata à fusione hè prima di mette u masterbatch di polimeru (generalmente polipropilene) in l'estrusore è scioglie lu in l'estrusore à una temperatura di circa 240 ℃ (per PP). A fusione passa per a pompa dosatrice è ghjunghje à a testa di u stampu à iniezione. Quandu u polimeru appena furmatu hè estrusu da a filiera, a fine di l'aria compressa AGISCE nantu à u polimeru è tira u filamentu caldu à 1 ~ 10 m di diametru à una velocità di l'aria superiore à u sonu (550 m / s). Sicondu e so proprietà fisiche, una tale rete hè chjamata rete in microfibra. Queste fibre ultrafine cù capillarità unica aumentanu u numeru è a superficia di e fibre per unità di area, rendendu cusì i tessuti spruzzati à fusione anu bone proprietà di filtrazione, schermatura, isolamentu è assorbimentu di l'oliu. Pò esse adupratu in aria, materiale di filtrazione di liquidi, materiale d'isolamentu, materiale di maschera è altri campi.

U mecanismu di filtrazione di a maschera medica hè a diffusione browniana, l'intercettazione, a collisione inerziale, a sedimentazione gravitazionale è l'adsorbimentu elettrostaticu. I primi quattru sò tutti fattori fisichi, chì sò e caratteristiche naturali di i tessuti non tessuti prudutti da a spruzzatura di fusione. A pruprietà di filtrazione hè di circa 35%. Questu ùn hè micca à l'altezza di i requisiti di a maschera medica. Avemu bisognu di fà un trattamentu stazionariu nantu à u materiale, fà chì a fibra porti carica elettrica è aduprà l'elettrostatica per catturà l'aerosol in u quale si trova u novu Coronavirus.

U novu aerosol (aerosol) di Coronavirus hè statu catturatu da l'adsorbimentu di u novu coronavirus per via di a forza di Coulomb di a fibra carica. U principiu hè di fà chì a superficia di u materiale filtrante sia più aperta, chì e particelle possinu catturà a capacità sia forte, è chì a densità di carica aumenti, chì l'adsorbimentu di e particelle è l'effettu di polarizazione sia più forte, dunque u stratu filtrante di materiale filtrante non tissutu fusu-soffiatu, deve passà per esse trattatu, ùn pò micca cambià sottu a premessa di resistenza respiratoria, ottene una filtrabilità di u 95%, per esse efficace contr'à u virus.

Dopu à qualchì ricerca, aghju una cunniscenza generale di a cumpusizione di a maschera in manu: u stratu esternu hè fattu di tela non tessuta perforata à agulla in PP, è u stratu intermediu hè un stratu di carbone attivatu è un stratu di tela spray fusa in PP.


Data di publicazione: 29 d'aostu 2020
Chat in linea WhatsApp!