U polipropilene, chjamatu PP, hè una resina termoplastica aduprata cum'è materia prima per a filatura da fibre sintetiche, chì hè ottenuta da a polimerizazione di polipropilene allomorficu di propilene. Parechji prudutti di ogni ghjornu sò fatti di plastica polipropilene, cum'è scatule di pranzu trasparenti dispunibili, contenitori per microonde, certi bicchieri sportivi, ecc.
Storia di u polipropilene
In i primi tempi, u metudu di polimerizazione di u propilene pò ottene solu prudutti ramificati cù un bassu gradu di polimerizazione, chì hè un cumpostu riduttore amorfu è ùn hà micca valore pragmaticu cinese.
In u 1954,
Ziegler è Natta anu inventatu u catalizatore zieglei-natta è anu fattu polipropilene cristallinu cù una regularità strutturale relativamente alta, cunnisciutu cum'è polipropilene cumpletamente isomorficu o polipropilene isotatticu.
I risultati di a ricerca di questu numeru anu apertu continuamente nuove direzzione in u campu di a polimerizazione di l'infurmazione è anu messu e basi per u sviluppu industriale à grande scala di a capacità di pruduzzione di polipropilene è a so larga applicazione in a pruduzzione è a gestione di materiali plastichi è altri prudutti di fibre in Cina.
A pruduzzione industriale di polipropilene isostaticu hè stata realizata per a prima volta in u 1957 da a cumpagnia italiana Momecatini. Da u 1958 à u 1960, a cumpagnia hà utilizatu u polipropilene per a pruduzzione di fibre è hà sviluppatu a fibra di polipropilene, chjamata Meraklon, chì hè stata ancu prodotta in i Stati Uniti è in Canada.
In u 1963,
U prufessore Ziegler è Natta anu vintu u Premiu Nobel. Dopu à u 1964, avemu sviluppatu fibre di film di polipropilene per reggette è avemu fattu fibre tessili è fili per tappeti. In l'anni 1970, u prucessu è l'attrezzatura di filatura à corta distanza anu migliuratu a tecnulugia di pruduzzione di fibra di polipropilene in Cina.
U filamentu cuntinuu in massa (BCF) in interfase pò esse adupratu inizialmente in i tappeti è ancu in l'industria. Attualmente, u 90% di i rivestimenti di tappeti in u mondu è u 25% di i veli di tappeti sò fatti di fibre di poliene.
In u 1980,
Cù u sviluppu di nuove tecnulugie per a pruduzzione di polipropilene è fibre di polipropilene, in particulare catalizatori metalliferi è l'invenzione di a cuminsina, a qualità di e resine di polipropilene hè stata migliurata significativamente.
Per via di a so struttura regulare migliorata (tutte cù a listessa regularità di 99,5%), a qualità inerente di a fibra di polipropilene hè assai migliorata. À a mità di l'anni 1980, in particulare, e fibre fini di polipropilene anu rimpiazzatu alcune fibre di cuttuni, i tessuti per tessili è non tessuti, e fibre di vetru rinforzate cù cimentu invece di u cuttuni o da e fibre di polipropilene anu fattu progressi significativi.
I Stati Uniti, l'Europa Occidentale anu cuminciatu à aduprà l'industria di a custruzzione. Aghjunghje macchine di filatura BCF, macchine di testurizazione à aria è macchine di filatura cumposte è tessuti non tessuti è u sviluppu rapidu di l'emergenza di un sviluppu graduale in l'usu di e zone decorative è industriali di fibra di polipropilene si hè allargatu ulteriormente.
In più di a ricerca è u sviluppu mundiale di a fibra di polipropilene, u sviluppu di a tecnulugia di pruduzzione di fibre differenziate hè assai attivu, ciò chì hà allargatu assai u campu d'applicazione di a fibra di polipropilene. Perchè u polipropilene cinese hà bone proprietà meccaniche, non tossicu, bassa densità di valore relativu, calore, resistenza chimica;
U polipropilene hè diventatu una di e cumpagnie di cuncepimentu è sviluppu di novi prudutti in più rapida crescita è più attive trà e prime cinque resine sintetiche d'usu generale in Cina per via di e so caratteristiche culturali cum'è a facilità di trasfurmazione, a tecnulugia, a prototipazione è a riutilizabilità, è e so alte prestazioni è u so costu.
U polipropilene pò esse largamente adupratu in i campi di l'imballaggio alimentariu, di e necessità quotidiane di a casa, di l'automobile, di l'elettrodomestici, di l'abbigliamento, di l'agricultura, di l'industria di e fibre chimiche, di l'attrezzatura di serviziu medicu è di l'industria generale.
In u 2004,
A capacità di pruduzzione mundiale di polipropilene hà righjuntu 42080kt, frà i quali 12435kt di prudutti di fibra, circa 31,7%, u nostru paese hè ancu à u livellu di sviluppu ecunomicu di a pruduzzione di polipropilene di a più alta velocità.
Chì hà à fà u polipropilene cù u tissutu spruzzatu à fusione?
Pruduzzione di tessuti non tessuti à spruzzatura fusa
U melt spray (melt blow molding) hè un prucessu di non tissutu estrusu da polimeri. Hè un materiale di filtrazione sviluppatu da a marina americana in u 1954 per raccoglie particelle radioattive da testi nucleari. Poi, intornu à u 1965, Exxon, 3M è altri anu pruduttu a prima generazione di apparecchiature di melt spray non tissutu.
Principiu di l'ugellu di trasfurmazione di u prugettu di tirage, l'orifiziu di u flussu di polimeru finu di l'aria calda estrusa per fusione hà una alta velocità per furmà una fibra superfina o una schermata di maglia di solidificazione superiore è di tamburu di coalescenza.
I materiali di spruzzatura à fusione sò tessuti non tessuti prudutti da a spruzzatura à fusione cù un spessore più grossu, è a disposizione aleatoria è interstrata di e fibre forma una struttura di dati di canali multi-piegatura di materiali di spruzzatura à fusione. Solu in questu modu e particelle (novu coronavirus per aerosol) ponu causà collisioni culturali cù altre fibre è esse intrappulate.
I meccanismi di filtrazione di e maschere chirurgiche sò a diffusione marrone, l'intercettazione, a collisione d'inerzia, a deposizione di gravità è l'adsorbimentu elettrostaticu. I primi quattru sò fattori fisichi, vale à dì, u tessutu non tissutu pruduttu da u metudu di spruzzatura di fusione hà a caratteristica di filtrà circa u 35%; Questu ùn risponde micca à i requisiti di e maschere chirurgiche. Avemu bisognu di polarizà u materiale, lascià chì a fibra si carichi è catturà u novu coronavirus in l'aerosol cù l'elettricità statica.
Chì ghjè un pannu spray fusu?
Hè un tipu di tela non tessuta soffiata à fusione. A ragione per a quale si vede spessu u nome di u recente sughjettu di maschera "spray à fusione" in discussione hè perchè a maiò parte di e maschere ottenenu una alta efficienza di filtrazione per via di u stratu di spruzzatura à fusione.
Dunque, l'affermazione di u sughjettu ùn hè micca curretta, u polipropilene hè un tipu di materiale d'apprendimentu, è u pannu di spruzzatura fusa hè un tipu di pannu non tissutu, i dui ùn sò ovviamente micca equivalenti.
In fatti, ci hè una certa relazione trà i dui, circa u 70% ~ 80% di u mercatu hè fattu di polipropilene. Maschere ordinarie, tutte fatte di polipropilene. Ma prima, se a maschera hè fatta di polipropilene, a presenza ùn hè micca necessariamente un stratu di spruzzatura fusa.
U pannu spray scioltu hè u core di a maschera
Pudemu dà un esempiu, maschera N95 per l'imprese generali per aduttà una struttura di rete multistratu, chjamata struttura SMS: dentru è fora di i dui lati di un unicu stratu spunbonded (S); U mezu hè u stratu di spruzzatura fusa (M), chì hè generalmente divisu in un unicu stratu o attraversu più strati.
U filmu à faccia piana hè PP spunbond melt spray PP spunbond cumunamente, pò ancu esse un stratu di fibra corta, per migliurà u toccu di a pelle. E maschere tridimensionali à calice sò generalmente cuttone agugliatu in poliestere PET + spray fusu + cuttone agugliatu o PP spunbond.
Principalmente adupratu per isolà e gocce di i pazienti; U tessutu non tissutu spray à fusione media trattatu apposta hà una bona filtrazione, schermatura, isolamentu è assorbimentu d'oliu, chì hè una materia prima impurtante per a produzzione di maschere. U stratu internu hè u tessutu non tissutu cumunu. Ancu se u stratu spunbonded (S) è u stratu spray fusu (M) di a maschera sò tessuti non tessuti fatti di polipropilene, u prucessu di produzzione hè diversu.
Trà elle, e cellule fibrose spunbonded da i dui lati di i lati interni è esterni sò relativamente spesse in diametru, circa 20 micron di diametru. E fibre di u stratu mediu di fusione-spray sò generalmente solu 2 micron di diametru è sò fatte di una tecnica di materiale cumpostu di polipropilene chì pò esse chjamata fibre à alta fusione-grassu.
Sopra à l'introduzione di u polipropilene spray fusu, simu un fabricatore prufessiunale di tessuti non tessuti, prudutti: tessuti non tessuti per tessitura à aghi,tessutu non tissutu spunbonded,tela geotessile non tessuta, ecc., benvenuti à cunsultà! ~
Data di publicazione: 14 d'aprile 2020

